Ibland älskar man sin hund :]

fick för mig idag att fixa så molle skulle få bada lite :)
tog fram någon slags plast"låda" som jag fyllde med vatten.
molle fattade poängen..
en lycklig syn faktiskt.
han grävde och skvätte med vattnet, hela jag blev blöt :/

men vad tror ni hunden gör sen då?
JO, han springer och gräver ett stort hål under buskarna
jag såg bara en rumpa och en massa jord
grrrr

blöt hund + jord = ingen bra kombination :@

sen vägrade han ju sluta,
när man skriker åt honom skäller han bara tillbaka :/
han är konstig den där hunden

gick in och hämtade lite vatten som jag ställde utanför uteplatsen..
..i hopp om att han skulle sluta. HA-HA
tänkte att jag skulle gå in istället och därefter ropa på honom,
så han kanske skulle hoppa upp på uteplatsen..
..och torka?
(oooops, glömde stänga dörren in till vardagsrummet!)
inrusandes i vardagsrummet kommer molle :|
grr, hela rummet jordigt!!
bara ta fram sopen och sopa :@

grrrr

funderar om jag ska ut och sola nu..
kanske låta molle bada lite mer? ;P
haha..
måste dock fylla mp3:n med bra musik först,
orka sola annars.
jag är en sån där människa som tröttnar väldigt fort på att sola..
måste ha något att göra, musik, tidning.. ja något
skulle ju inte vara helt fel med en bärbar dator..:P
har ju alltid grannes trådlösa jag kan koppla upp mig på XD

haha, nej, nu ska jag soola ;D
Pusskram


har ingenting att ha på mig på onsdag, panik.
shopping! Cissi, Becca?

Kommentarer
Postat av: Karlrebekka

Great site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback