"Midsommarafton"s morgon

ska fira midsommar idag på dagiset, trevligt :]
hade dock hoppats på sol,
så man kunde få några fina bilder, men i icke sa nicke..
morrr!
vill ha kjol trots det dåliga vädret,
men som tur är så gav gud oss leggings :D

igår när ville, hannah, oliver, alexander och jag satt i målarrummet,
kikade vi på gamla vykort,
då berättade jag för dem om en ekorre som kunde åka vattenskidor.
"Nej det kan dom inte, det vet jag. Din tokstolle"
haha, jag är då ingen tokstolle..
blir ju tvungen att bevisa det för dem,
så jag letade reda på en bild av denne ekorre, twiggy,
som jag skrev ut.. måste ge igen för att de kallade mig tokstolle ;P

Pusskram

twiggy

Kommentarer
Postat av: Mandy Patinkin

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback