Mys i Bresse..

åkte inlines ut till bresse idag,
kom ut runt nio..
hade en träff med karro, jossan, lollo och mickan..
de åkte dock bil ut^^
var lite problem innan jag kom iväg,
fattades en skruv på inlinesen.. :/
jag skruvade typ fast den för löst förut..

satt på bryggan och myste,
synd att hopptornet och resten av bryggan har blåst bort..
fredrik kom ut efter en stund :]
mysigt..

när myggen hade misshandlat oss ett antal gånger gav vi upp,
jag inlajnade hem.. så slapp johan komma och hämta fredrik.
blev astrött, åkte ju som en galning!
men oj så kul det var..
tog en dusch sen när jag kom hem..

har fixat ny partyläsk ;)
vet aldrig när det kan behövas nästa gång^^
midsommar? - yees!

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback