Pizza ftw!

vaxade jens ben igår, i form av ett kors ;P
blev asvackert, fattar inte varför pils och revvy inte ville göra det samma^^

jensvaxjensvax

vi beställde från picasso igår :D
åt en Ciao Ciao,
min favorit, petar dock bort köttet,
det är ju "båtformen" jag gillar :]
jens tog någon jävla specialare,
han beställde en "fantasi" med banan, ananas, tonfisk, skinka och b-sås!
wwwäääähhh. det äckligaste jag sett.
pils beställde också något väldigt mystiskt :/

ska träffa boysen idag med,
hemma hos jens tror jag,
ska kika på den film vi aldrig kollade på igår..
minns inte vad den hette..

bäst att duscha nu..
ska även käka frukost/lunch,
haha, det kanske är då det heter brunch? ;P
smart amanda ;]

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Pellealise

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback