Sjung om studenternas lyckliga dar..

när första kärran med studenter kom idag runt halv ett
kunde jag knappt hålla tårarna inne..
blev så rörd.. alla var så lyckliga!
sen kom den ena kärran efter den andra,
åh vad jag blev lycklig av att se dem!
om ett år, DÅ JÄÄVLAR!

BP3 hade hyrt genom bärgningskåren, maffigt ;)
jag och min familj sprang fram bäst vi kunde och lämnade gosedjur osv.
i tåget var det svårare ;P
men vi lyckades.. :]
Bella var lagom full,
var lite skitig på klänningen.. men spillerill ;P
Emil hade samma kläder som på balen,
lika fin den här gången ;D

släkt kom sen, trevligt.
mamma  hade fixat till det rikitgt bra med mat och efterrätt :]
synd att de skulle åka så tidigt,
Jessica, min kusin, har ju också tagit studenten..
har fortfarande ett flin på läpparna då jag tänker på farmors kommentar idag,
"jag som trodde du var så skenhelig"
- hon fick höra om mitt lilla äventyr på åttans skolavslutning ;P
fick mosters nummer, skulle tydligen hålla koll på min kusin ;]
hoppas jag är kapabel till att ringa då..

ikväll blir det först hem till Becca,
kika på fotboll och dricka^^
skulle ju till jens först..
vet ej varför det ändrades..
spelar dock ingen roll var jag befinner mig.
eller iofs, jag hade hellre varit där min farbror är just nu..
han är ju DÄR och ser matchen!
grrr, vill också vara i tyskland just nu.
men iallafall, efter fotbollen ska vi lämna tälten och sovsäckarna på plats..
PARTY! ;]
var?
- haha, jag vet inte ;P

Pusskram

Emiiiilkusinenen glad Lindastudenter!emil och lena:]ett lila åk :)
kusinbarn
min kusin Lina har fått barn för ca två månader sen, såg inte honom förrän idag :)
en liten pojke vars namn är Kelvin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback