Sol hääääärliga sol

idag skippar jag matten,
vilket leder till en hel dag av ledighet ;D
skulle dock vara skönt att åka ner  till skolan och fixa skåpet,
orkar inte göra det imorgon :/
men resten av klassen ska ju rensa då..
så då lär jag också göra det ^^
bara att ta med min träningsväska..

jag och cissi ska till bresse och steka,
...eller rättare sagt klubbholmen ibörjan ;D
ska först ut med hunden och sedan ta en tripp till dagiset.
vet ju inte när jag ska börja på måndag..
eller VILKET dagis, vet bara at det är ett dagis uppe på skogsmyragatan.

nej, ska kila ner och äta frukost nu.. sen ringa cissi
omg, det är varmt.

Pussskram

made you look
http://www.nataliedee.com/
det är något med hennes hemsida som tilltalar mig ^^


Kommentarer
Postat av: Victordaniella

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback