Soligt även idag, damn >.<.. jag vill vara i bresse!

det var riktigt trevligt hemma hos mickan igår,
fick ut allt om cissis tandborste ;P
dom andra tjejerna blev nog lite "förvånade"..
träffade mickans kompis, eva,
kul med lite "nytt" folk ^^
kände mig väldigt fåning när hon kom,
lollo, cissi och jag lekte på studsmattan..
.. jag ligger underst och cissi står bresad över mig och hoppar XD
- jag ska fan köpa mig en stor fin studsmatta!
sen kom mickan med te,
var inne på hennes rum och snacka..
hennes tvillingbrorsa jocke var även där :)

tog 12.37-bussen hem, så jag kom hem i bra tid :)
satt mig inte vi datorn när jag kom hem,
alltid positivt.. haha
..kan bero på att min bror satt.
gick istället till köket och fixade lite mjölk och kakor till mig själv,
hmm.. kombinationen "mjölk och kakor" låter inte så onyttigt i mina öran,
men det är det.. speciellt mitt i natten ;P

måste seriöst ta tag i mitt liv,
man kan inte leva på en massa onyttigheter hela tiden,
borde motionera lite mer också..
annars kommer jag att sluta som någon av personerna i "du är vad du äter"..
har faktiskt gått upp en del sen förra sommaren :/
inte så lite heller..
aja, whatever.. beach 2006 är försent :(
gaaaasssch!

åt faktiskt en nyttig frukost nu på morgonen,
inte vitt bröd med ost och oboy..
..nej jag åt faktiskt weetabix i mjölk med skuren nektarin
och ett wasa-knäcke med skinka,
drack inte oboy heller, drack vatten..
skulle dricka juice, men det fanns inget :@

det är lite kul,
varje morgon när jag går upp för backen till skogsmyragatan..
..springer en liten ekorre över vägen där,
ekorren har gjort det varje dag sen i tisdags..
gjorde det idag med när jag gick ned för backen på molles promenad..

ska kila nu..
hoppas jag hinner fixa det jag ska innan :P
rödmyran idag.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback