Sommarlov

jag seriöst orkar inte med det här!
jävla skit!


gick på sommarlov idag iallafall..
kan ju alltid vara trevligt
möttes i skolan runt nio för att städa ut skåpen,
därefter hamnen då HELA klassen tog Börjes segelbåt till skarpan :)

när vi skulle åka från hamnen ut genom ån så såg vi två små simmande stackare..
mitt ute i ån simmade två små hundar :/
en vit och en brun, varav den vita knappt kunde simma..
hade förmodligen hoppat i någonstans och kunde inte ta sig upp..
så det simmade lugnt efter kanalen och letade efter ett ställe att ta sig upp :)
fatta panik jag skulle få om det hände mig :/
hoppas man inte får läsa i EP om några dagar:

"Två döda hundar spolades upp på stranden i Bresse!
 - Vi har ingen aning om hur de har hamnat där, förmodligen är det hunddråparn som varit igång igen, berättar en av enköpings poliser"


på skarpan badade cissi och matilda.. tokungar!
sällan det är dom som gör något sånt..
lixom, ingen annan badade ju.
åkte sen hem till lena i svartkärret, var dock inte speciellt svart där :/
där bjöds det på korv :]

matiiildacissimatildaaa
mickanjagelinkicki grillar korv :]kicki!tuuungalollo tampas med boman^^amäända

kom lagom hem sen till stan,
så dom som ville kunde gå i kyrkarn 14:45
jag var faktiskt en av dom, ville få lite "avslutningskänslor"
dock förgäves, svårt då vädret är taskigt och utan studenter
blir nog bättre imorgon, då jag ser alla vita hattar!

Den blomstertid nu kommer
Med lust och fägring stor:
Du nalkas, ljuva sommar,
Då gräs och gröda gror.
Med blid och livlig värma
Till allt, som varit dött,
sig solens strålar närma
Och allt blir återfött.
konstigt nog mår jag bra av att höra dessa rader,
då vet man att det är slut!

gick sedan med matilda, cissi och michelle till stan,
skulle fika ^^
blev dock en kebab special med blandad sås och en stor cola oops
dock inget bra sätt att starta sitt sommarlov på :/
jag får hoppas på att det blir extra jobbigt att cykla ut till bresse ikväll..
lyckligt nog kommer det säkert att bli det,
motvind hela vägen kanske ;D
hääärligt! :P

ska sätta på mig lite varmare kläder,
kommer förmodligen dö av frysskador annars.
- Hej mitt sommarlov!

nu ska jag ringa alexandra och höra hur det blir ikväll..
hade en tanke på att åka hem till matilda förut, blir dock inte av.
ska köra myskväll hemma hos cissi på lördag istället..
film och en massa gott,
ska då även försöka oss på att laga en egen middag :/
ätbart? VARMA MACKOR FTW!

Pussskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback