Sverige, morr

men kul, nu är vm borta för oss, damn!
grrr, kunde inte grabbarna ha petat in några bollar?
jag såg aldrig matchen, somnade :/
haha, så de hade inte mitt stöd,
vilket ledde till att de torskade ;P

nu är mamma och pappa hemma igen :(
grrr, det har ju varit så skönt att vara ensam.. morr
aja..

idag har jag tankat hur mycket som helst,
kommer aldrig lyssna på allt..
har tankat allt från The Beatles till Cascada^^
det är faktist kul att tanka när det har lite speed :]

fixade till min bild jag tog för länge sedan,
blev helt okej..
beskurde lite och fixade ram, enkelt men snyggt.

insekten är en slags blomfluga faktist :D
många av arterna linkar getingar,
likheten skyddar blomflugan mot de predatorer (rovdjur),
som inte vågar sig på getingar, men gärna skulle ta en blomfluga.
detta fenomen kallas mimikry och betyder ungefär "skyddande likhet".

Pusskram

Blomfluga :]

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Pluggis

2006-06-24 @ 21:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback