Sverige vs. England ikväll!

slutade även idag en halvtimme tidigare.
fortsätter det så här kommer jag ha jobbat igen midsommarafton genom att sluta tidigare ;P ohyeaah
tvättade även idag sex stycken stolar,
möblerade ett dock hus.. vilket var väldigt skoj ;]
städade lite till och lekte med barnen, härlig dag :]
även maten var god, trots att det var någon fiskgratäng..

imorgon ska jag och Ann-Sofie åka ut till Nynäs och fixa björkris,
myrornas dagis ska nämligen fira midsommar på skogsmyran på torsdag.
ska bli skoj! god mat och efterrätt har lovats ;]

var nyligen inne på
smink.nu och beställde en parfym, ett läppglans och ett hemligt paket..
haha, kom in där av en ren slump och kunde inte låta bli ;]

fotboll ikväll :D
yes!

Pusskram

"om... om... om... om... om min pappa... om... om... om... om min pappa... om... om... om.. min säng"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback