Beccas fest igår..

blev nog lite för mycket igår,
men jag skyller allt på anders ;P
haha, nej, jag har mig själv att skylla.
kommer inte palla att festa ikväll också
- jag är klen
jens, du var toppen igår, tack :]

när jag skulle gå hem från becca med fredrik och eddie så hade någon haft sönder mitt bakhjul, helt punkterat! fan vad typsikt.
fick traska hem, vilket var väldigt drygt, och kom på hem runt halv fem(?)
hade en feting-sax i väskan iallafall,
ifall det skulle komma någon mördare i badhusbacken :O
hade inte tvekat ;P
stackars fredrik och eddie kom aldrig hem, haha
jag höll dem kvar vid rondellen XD
fick sällskap till coop med erik från naturtrean..

nu ska jag väll försöka få i mig något.
rostat bröd med obóy låter gott :D
dock inte det nyttigaste man kan äta till frukost.
men om man tänker på gårdagen så spelar det ingen roll.
varför känner jag mig alltid så smal efter en fest?
känns riktigt bra faktiskt.. ;D
borde egentligen vara tvärtom..

Pussskram

friends.



en liten fjäril busar runt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback