love smarties <3

åkte inlines till willys idag. var bra med lite motion
mamma ville nämligen ha någon att handla med :)
frågan är vad det är jag hjälper henne med?
vad jag minns plockade jag i äpplen.. haha
hon vill väll ha sällskap ;D

kommer verkligen inte orka plugga idag ;P
måste dock verkligen plugga in enhetscirkelns alla värden!
VI FÅR INTE HA FORMELSAMLINGEN MED OSS!
grrr, där kommer jag torska rätt hårt.. damn!
vi pratade om att baka en kladdkaka..
och sen sätta ut alla värden ;P
haha, det skulle vara bra och gott!

fick tillbaka min recension av Carolina Gynnings bok idag..
yeyy, det verkar som att tankeballongen fungerar ibland iallafall ;P

imorgon har vi ju nationellt matte D.
provet slutar 12:45
matsalen stänger 13:00
idrotten börjat 12:50
..låter det logiskt?
börje tyckte typ vi skulle skippa lucnhen
visst att ÄSbarnen klarar sig utan mat, men vi andra då?

har iallafall köpt smarties jag tänkte knapra i mig ikväll :)
imorgon blir det twix och LOKA smultron/citron

Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback