smells cookies!

Stackars lilla pils som är i sthlm och TJÄNAR PENGAR
en annan sitter här i enköping och går minus!
inte blir det bättre av att man är mongo..
aja, han klagar iaf på att jag inte bloggar
bloggade imorse kanske? ”för kort!”
haha, det dög tydligen inte.. :P

Fick tillbaka nationella provet i matte D idag, gick kanon faktiskt ;D
riktigt jävla stolt över min insats..
plus att projektet i matten fixade sig för cissi och mig idag, yey!

har inte gjort så mycket idag..
fått hjälp av Revvy och bränna ut, funkade dock inte. Cpmongoskit.
fick skjuts ner till intersport av mor,
då jag absolut fick för mig att jag behövde ett par svarta mjukisbrallor
varför? - dunno! finare än grått?
sen när jag satt och åt middag hittade jag en klädnypa.
kom då på den briljanta idén att jag skulle sätta nytt Guiness Rekord
Klarade dock inte så många, gjorde så förjävligt ont!


Kommentarer
Postat av: Hermanmolly

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback