sommar, sommar och sol

var i bresse igår med cissi, alle, jens, pils, eddi och efter ett tag även erik.
koffe han inte komma fram :P
härligt förutom att jag råkade pajja pils pungkulor.. :O
men dom mår säkert bra idag får vi hoppas.
han sa på msn att han skulle dränka mig nästa gång :S
i övrigt så ägde vi killarna på vollyboll!

bögar?Gangsterligan

igår kväll var vi hemma hos jens.. spelade på eddis nya 360 :)
haha, jag var verkligen askass! vad har jag gjort alla år kan man fråga sig?
cissi och jag köpte med oss chocopops och mjölk ;)

oljade in två stolar och ett bord idag, fick 100kr :D
det betyder att jag nu äger 140kr! haha
har räknat kemi idag + att jag läst sidorna vi skulle läsa. duktig amanda!

Nu ska jag ut i den härliga solen igen :)
Pusskram

Molle hade turen att få halva min Magnum idag ;]
glass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback