tuffa tag.

såg Grease igår,
den är ju så jävla bra :D
började tanka hem musiken till filmen nu,
måste ju ha något att nynna till..

när klockan ringde för 35 minuter sedan trodde jag det var söndag..
usch, kändes ju typ som det var en jobbig, pluggig fredag i lördags.
sen måste jag verkligen skriva min bokrecension, men jag orkar inte.
dessutom har jag glömt bort hur boken slutade,
vad som hände i mitten och hur den började ;P
BRA KÄMPAT! haha

ska sminka mig nu..
bädda sängen som jag aldrig gör annars?
Pusskram

.

Kommentarer
Postat av: Fagber

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback