Valborg

Uppsala
började med bussen till uppsala 08.58
inte så lyckat där, vårt gäng råkade dela upp oss på fyra bussar!
jag fick sitta ensam jag :(
koffe, pils, eddi och cissi i extrabussen bakom mig - jävlarna fick åka gratis!
becca, michelle och jens åkte 804 och eric kom med en senare buss
simon mötte vi där.. elin lite senare :P

såg forsränningen och picknickade därefter i stadsparken
...efter en stunds virrande till slottsbacken.
barbiebåt
drog hem till stan igen, käkade på Nikkis med jens, erik och pils
hem till eddie - förförfest
drog vidare till hanna - förfest

sen drog vi ner till stan vilket jag knappt kommer ihåg.. haha
Lollo ringde och sa att hon hade fest, så då drog vi hem till henne :D
mycket trevligt folk där..

sen hänkade jag med micke och hannah hem till någon, minns inte namnet
och sen drog jag hem till eddie för att sova med jens och pils.
blev dock lite misstänksamma när jag kom hem med en pinne i väskan..
vi läste ju en 
artikel förut..

morgonen var riktigt seg.
drog från eddie runt elva?
till coop med jens, köpte frukost
väntade på bussen som skulle komma 13.50
hade kollat fel så jag fick gå hem. kom hem runt 14.30

ska väll ta och äta något snart kanske, om jag orkar.
Pusskram
gäng

Kommentarer
Postat av: Hannah

Riktigt kul kväll :D

2006-05-04 @ 11:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback