Frajdij

- Maggan

Vollyboll på tjejidrotten nu på morgonen, wiiih! Efter det engelska, lunch och kemi. Duktiga som vi är ska vi vara kvar efter skolan och plugga matte och samhällskunskap. Morr, men det brukar ha en tendens att bli väldigt trevligt dessa fredagseftermiddagar^^

Gårdagen roade jag mig med Fredrik. Sov länge, vilket var väldigt skönt. Märkte nu att när jag skrev sov ville jag skriva SoV, för mycket kollande i bilannonser känner jag, haha. För er som inte visste så står SoV för sommar- och vinterdäck.

..Men iallafall, spenderade som sagt gårdagen med min käresta, mysigt! Var en sväng på stan, jag ville kolla på vinterskor (damn, tänkte skriva vinterdäck >_<). Fast egentligen när jag tänker efter var det ju inte vinterskor jag ville kika på utan höstskor. Men det mesta som finns i affärerna just är med hög klack, vet inte riktigt om jag är kapabel att ta mig fram på höga klackar.

Tränade sen med Alexandra, step up. Var faktiskt riktigt kul, Susanna gjorde det riktigt bra. Det enda som är tråkigt är att man är lite otränad, men det hoppas jag kunna ändra på.

Nu ska jag ner och äta frukost och räkna points.

Pusskram



Ett kilo redan din jääävla unge!
Själv ska jag vänta med att väga mig tills på måndag.

Kommentarer
Postat av: Nadja

haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback