Idag får du en BigMac för en tia på McDonald's

BigMacBigMacBigMacBigMac

Idag kom Fredrik hem till mig på lunchen, han ville till donken och köpa BigMac. Tio kronor kostade de tydligen idag, så han köpte fyra stycker :| Han åt dock bara tre av dem. Själv åt jag en nyttig grönsakswok med ris ^^ Iofs drog jag i mig en stor cola light, men vafan, den är godkänd enligt viktväktarna, bara en liten kalori ju.

Känns inge bra att ljuga för mina stackars farföräldrar, men vafan ska man göra liksom när man inte känner för att gå till skolan? :/ Har inte varit där sen i fredags förra veckan, haha. Aja, men det blir att gå dit imorgon, vi ska ju till SACO-mässan då. Har lite idéer på vad jag ska kika på tror jag :D

Idag har jag faktiskt typ skrivit klart skrivuppgiften vi fick på fotografisk bild, ska bara få ner lite om bildteori också. Har även hunnit med matte, religion och svenska :] Duuuuktig Amanda!

Nu ska jag "dona" vidare. Shipp!

Aktuell triops-status: De har typ ökat till den mer än den dubbla volymen, på mindre än ett dygn! :O

Pusskram

Kommentarer
Postat av: cissi

tur för dej att du kommer imorrn, annars hade du fått stryk!

Postat av: cissi

Fast du kommer få fett med stryk iaf!!!
Min blogg ser ju fruktansvärd ut, shit vad jag skäms ...du borde gå till skolan ist för att tortera dina stackars vänner, nu e jag besviken på dej....:P

2006-11-22 @ 21:40:24
URL: http://cisspiss.blogg.se
Postat av: Bredemelissa

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2009-11-25 @ 08:57:58
URL: http://bredemelissa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback