Julkänslor

Lussebullar

Julkänslorna kryper allt mer fram i kroppen på mig. Nästan så att jag börjar känna dofterna från julens alla bak trots att de inte existerar. Jag blir även fruktansvärt sugen på pepparkakor, lussebullar och knäck, ja, allt som här julen till. Kan detta bero på att jag just räknar points för fullt? Nej, jag börjar helt enkelt längta till julen.

Alldeles nyss fick jag en chokladkalender av mor och far, specialleverans via Molle. Nu länktar jag ännu mer till julen. Men jag har en del att stå i innan det blir jul. Finns till att börja med en del att göra i skolan och alla julklappar som ska köpas till alla nära och kära. Det blir helt enkelt att lägga in en högre växel. Eller växla ned så jag accelererar bättre, som Fredrik min gör med 240:n ;D

Det luktar mandarin.. det luktar.. det luktar.. ja,det luktar Jul ^^

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag länk-tar också till julen :D
(Då kanske jag får vara med dig nån enstaka gång)

Postat av: Micke Gustavsson

=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback