Nationellt prov svenska B

Jaha, då har dagen kommit. Dagen då man ska sitta och pina sig själv i cirka fem timmar och skriva uppsats, dessutom för hand! Fan så mycket lättare det skulle vara om man fick använda dator, men datorerna skulle inte räcka till alla som ville.. man skulle gått teknik :/ Min hand kommer typ börja krampa efter halva tiden! Fan rent ut sagt, vill verkligen skriva på datorn >_<

Idag ska jag träffa Fredrik efter skolan, han ska hjälpa mig att plugga samhällskunskap. Det kommer att gå kanon! Hoppas bara han inte dör av uttråkning.

Pusskram



Hallongrotta utan hallon.



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det får du väl se till så att jag inte gör!

Provet var nice förresten, tog knappt en timme och ändå hade jag skrivit lite för mycket. 8)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback