Snö :]

Första november och snön är här! Är det inte underbart? Det är ju nästan så att man vill sätta på och nynna till Dean Martins "Winter Wonderland". Och inte blir man mindre olycklig av att se hur lycklig Molle blir när snön kommer. Men det finns ett litet problem med denna snö, har knappt några skor att sätta på mig. Men förhoppningsvis finns det nog en hel skor där ute i affärerna som väntar på att bli just mina. Får hoppas på det iallafall :/

Idag ska jag ta stadbussen ner på stan, har en del ärenden att uträtta. Blandannat låna om ungefär ett dussin böcker som lämnats in försent till bibblan. Dock ligger alla böckerna i skolan, eftersom dessa bantningsböcker är till projektarbetet. Blir även till att lämna två par skor till skomakaren och hoppas på det bästa. Kanske tröstshoppa lite granna också, vi får se vad plånboken tillåter.

Nej nu måste jag skynda mig, bussen kommer strax. Jag har ju alltid en tendens till att komma precis till allting, därför tänkte jag vara i tid den här gången. Och om jag kommer försent till bussen missar jag min inbokade tid.

Pusskram



Play safe! >_<

Kommentarer
Postat av: Pils

HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA....... HATA SNÖ

2006-11-03 @ 14:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback