Sova själv? :|

Jaha, inatt ska jag försöka tillbringa natten själv, vilket kommer vara en ren tortyr! Men det är väll bara att lära sig antar jag! >_<
Och jag trodde jag var ensam?
Nu när jag sitter här inser jag att jag inte kommer att vara ensam, jag kommer att vara omringad av äckliga kvalster! Fyfan! Som tur är har jag precis bäddat rent i sängen, både lackan, påslakan och alla örngott. Då borde det ju inte vara lika mycket av dem iallafall :| Waah, fyfan vad äcklad jag blir! Måste dessa äckeldjur finnas?

Men iallafall, över till att jag saknar min älskade! Får se hur jag klara den här natten ensam (nästan iallafall). Aja, ni märker väll om jag kommer till befinner mig i skolan imorgon eller inte.

Aktuell triops-status: Jag tror jag ser tre stycken triops som är i livet! :D

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback