Viktväktarna dag.1

Tror faktiskt att det kommer att gå bra för oss. Känns skönt då vi är tre stycken som kör det, plus att jag fick med mig min käre mor också. Det medför ju till att det blir nyttigare mat lagad här hemma och därmed lättare att räkna points :)

Dagens frukost var faktiskt riktigt god och mättande, trots det låga points-intaget. Lunchen var dock värre, vi åt nog på tok för lite än vad man ska. Därför har jag bara hunnit ätit upp 12 av de 20(+2 extra för träningen) points man ska äta. Mamma lagade typ "för nyttig" mat. Men det blir nog bättre imorgon :)

Idag har jag saknat min kära otroligt mycket. Märkte knappt på träningen hur trött jag blev i musklerna då det enda jag hade i huvudet var fredrik, fredrik, fredrik. Antingen är jag en väldigt svag människa som inte klarar av lite saknad eller så är jag bara väldigt jättekär. Det här är inte "en liten saknad", det är en hemsk tortyr som jag utsätts för. Fattar inte hur jag ska överleva tills imorgon. Därför tror jag mer på alternativ två: väldigt jättekär.

Nu ska jag försöka skriva lite etik "Det är rätt att göra abort". Tror det finns en hel del att skriva där faktiskt :]

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du är nog bara vek.
Jag däremot... ^________^

Postat av: Object Games

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2010-01-12 @ 08:57:04
URL: http://object-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback