3:e Oktober

in loveumgicks med min pojkvän igår <3
oj vad bra det känns att skriva det :)
idag har vi varit officiellt tillsammans i 4 veckor,
vårt mål är döden.

jag blir bara mer kär för var dag som går,
kan man bli hur kär som helst?
- jag har redan svaret.




igår satt vi och skrattade åt Rut,
hon hade dragit ner hustaket från hamsterhuset
och skulle absolut ligga med det över sig och gnaga på^^
vi satt tillbaka taket, men hon bara gick och hämtade det igen.
undra hur hennes lilla mage mår,
hon sväljer ju all plast också :/

knas-rut

idag ska jag till skolan faktiskt,
trots att jag inte är helt klar med samhällen.
kan fixa det sista på lunchen ;P

idag är det två födelsedagsbarn:
farmor fyller 73år och Jens blir myndighetsförklarad.
GRATTIS! :]

farmorjeens

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

omg!

2006-10-03 @ 08:43:45
Postat av: Fredrik

mindre än 3 som faaasiken på dig!

2006-10-03 @ 08:44:09
Postat av: Anonym

japp stor dag idag xD

2006-10-03 @ 10:12:42
Postat av: amäända

^^

Postat av: Mini Games

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2010-01-18 @ 14:28:50
URL: http://mini-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback