Ännu en jääävla måndag.

jens fest blev riktigt lyckad,
rätt folk på rätt plats :]
de flummiga karlstaborna från bulgarien var även där^^

hoppas någon fick användning av våran
runkmaskin
elin, cissi och jag lade ner hela våran själ i den där maskinen ;P

mamma hämtade oss sen på natten, strax efter två.
tommy, beming, patrik, fredrik och mig,
blev lite fullt i bilen men de fick plats.
hade tur, fick med mig en fin pojke hem från festen ;]

övningskörde ut till jens stuga igår för att hämta fredriks bil,
.. och lite folk då, eddie, emlila och jonas.


sista gången jag körde med mamma på ett tag,

hon ska nämligen opereras på tisdag,

så hon kommer inte att kunna köra bil på några veckor..
ska övningsköra med pappa då :|
my garden vad osams vi kommer att bli xD

nu ska jag ner på stan..

Pusskram


Kommentarer
Postat av: Lostorantio

Very useful information. Thank you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback