Dödlig.

då har man fått klagomål på att jag har blivit en dålig bloggare :/
JAG SKA BLI BÄTTRE!
men jag har fan inte mycket tid till att blogga,
antingen tränar jag, pluggar eller är med fredrik.
men visst, jag ska försöka klämma in lite bloggning emellanåt också.

igår hade vi iallafall spinning på tjejidrotten,
det var tammefan det svettigaste jag gjort på mycket länge.
alla var genomsura när de lämnade spinninglokalen,
det var tillochmed så att det luktade svett efter oss tjejer.

därefter stack cissi, elin och jag till undgomsmottagningen, 
hade en bestämd träff med psykologerna klockan elva.
diskuterade ätstörningar och fick diverse bra tips på kontakter.
allt det sa var så jävla läskigt sant :|
på väg till skolan igen såg jag 048,
det flyter på riktigt bra för mig ju^^

efter vårat lilla besök, som varade cirka trekvart, så stack vi upp på stan.
hittade en fin liten present till jens, hoppas han blir glad :)
flummade vidare på lunchen^^

fick lov att gå en halvtimme tidigare från kemin,
skulle möta fredrik klockan två för att ta tåget till mjölby som gick trekvart senare.
tågresan gick kanon,
förutom att vi inte fick några sittplatser efter bytet på stockholm central.
väl i Mjölby så blev vi upphämtade av 740-ägaren... och hans brud,
som förövrigt hade två katt-tassar tatuerade på vardera bröst.
jag ska inte håna Mjölby, jag är en stark kvinna.

det blev ett litet bilköp av iallafalll.
en svart 740 GLT 16v med tonade rutor,
riktigt fin må jag säga.
kommer bli supersnygg när fredrik fixat till den :)

träffade Anders, Emilia och Alexandra när vi kom till enköping,
pojkarna lekte med sina 740's med oss tjejer som medpassagerare.
anders kan läskigt mycket om bilar :|

sov över hos fredrik inatt, somnade sent.
kommer typ däcka ikväll bara för att jag kommer att vara så trött,
jag mena, det finns ju folk som brukar säga så! :P (jag menar ingen speciell^^)

hade lite panik idag, inget att dricka till jens fest.

men det fixade sig med ett trevligt telefonsamtal,

blev dessutom bjuden på alkoholen^^

nu ska jag chinga och plugga igen,
har diverse saker som MÅSTE göras, suck.

Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback