Jag vill sova!

igår åkte jag ner och tränade som sagt,
övningskörde ner med pappa,
både mamma och fredrik har tjatat på mig,
så nu är det gjort!
får ta mig i kragen och köra lite mer..

väl där nere kände jag mig som världens otränade människa.
blev trött på uppvärmnningen,
samt att jag höll på att snubbla på en stång då vi körde heelkick.
sen kom jag lite sent, så jag fick ta en grön/vit stång istället för en svart/lila,
den är för tung för mig, blev trött på en gång.

vaknade för fem minuter sen, vill verkligen inte till skolan,
har legat och dragit i sängen sen sju.
ska försöka hinna med lite nu.
har dessutom ont i magen,
hade nog stannat hemma idag om vi inte skulle prata med hon från viktväktarna på lunchen.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Nejsch!
No skolking for you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback