Spring, Summer, Fall, Winter and Spring

Idag har jag lärt mig följande:
- Ha aldrig sex i en båt om du inte bundit fast den.
- Bli aldrig kär i någon, det finns en chans att det leder till mord.
- Prata aldrig högt om att lärare är tjocka.

Det var en långsam dag i skolan, var ju lite trött om jag säger så.
Igår hade jag nämligen turen att ha nattligt sällskjap fram till klockan 01:30.
När Fredrik åkte hem fick jag värsta rycket,
löste två matteuppgifter som tidigare på kvällen hade varit omöjliga^^

Kollade på en mongo-film på religionen,
Livets Hjul

Spring, Summer, Fall, Winter and SpringSpring, Summer, Fall, Winter and Spring

Matteprovet gick faktiskt bra,
om jag bortser från uppgift nummer sex.
Fick toltalt hjärnsläpp på den uppgiften, arrgh.
men i övrigt så var faktiskt Jaris prov mycket lättare :D

Fredrik kikade förbi en sväng efter skolan <3
ibland känns det nästan jobbigare att bara träffa honom än snabbis,
än att inte träffa honom alls,
så himla svårt att säga hejdå.

middag: farmors köttfärssås + spagetti.

just för tillfället pluggar jag fysik,
har skrivit ut lite extrauppgifter från fysikbokens hemsida.
klarade de första sex, sen blev det för svårt.
ska lägga mig och läsa lite i boken istället.

damut, har så jääävla mycket att göra >_<
syra-bas-labbrapporten ska tydligen lämnas in på fredag :/
jag säger bara: FAN! FAN! FAN!

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback