Suuuuck.

idag har jag inte gjort så mycket alls faktiskt,
mest tagit det lugnt, dvs. haft det tråkigt!
började med att jag vaknade astidigt, typ nio.
hade inget internet, lillebror hade lan fortfarande.

städade rummet så att det kändes bra,
sedan lekte jag med hamstern min.
våran relation börjar bli fin :]
riktig mysig prick det där.

har faktiskt läst kärnfysik idag :|
gjode även lite kontrollfrågor.
tänkte även räkna matte, men hittar inte matteboken^^

farmor och farfar kom förbi en sväng,
hade hunden (L) med sig också :D
tur det, nu har jag någon att gosa med när dum-tommy har tagit min pojkvän!
han har "lånat" honom på lan.
aja, farmor hade med sig bullar så jag blev lycklig någon sekund.

det är lixom lite svårt att först umgås med en person i 75 timmar i sträck,
och sedan INTE få umgås.
det blir lixom som en onödig dödlig chock för kroppen.
nu ska jag inte få träffa min käresta förrän på torsdag :|

funderar om jag ska dränka mina sorger med wow..
- ja det ska jag!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Amäända

lol geek ^^ (l)

Postat av: Pils

seriöst o sitta o kommentera sina egna inlägg :P

2006-11-03 @ 14:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback