Bakom ratten..

tror tammefan jag trivs riktigt bra där :]
körde ut med mamma till Lillkryka idag,
samma vända som förra helgen.
gick kanonfint :D

följde med mamma till coop sen,
körde hem därifrån! ^^

om ni ser en mazda 6 bör ni se upp!

lillebror och jag var ju nere på stan idag,
hittade riktigt bra presenter faktiskt.
tog även lite information från olika valstugor,
måste ju ha en del info till samhällsuppgiften vi ska göra.
fick en fin grön ballong från miljöpartiet.

Jonas kommentar när vi skulle köra hem på moppen:
"Amanda, du är PINSAM!"
bara för att jag envist skulle ha med mig ballongen hem.

nu ska jag kila ner på stan,
möta Fredrik, filmtajm!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: cissi

de ska inte akta sig lika mkt som när de ser en röd 740 :P

Postat av: Syedmary

Very interesting & professional site.

2009-03-09 @ 10:01:03
URL: http://syedmary.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback