Fest hos Eddie.

trevligt-trevligt.
Eddie skickade ut oss sen, så då drog vi till Lollo.
tog sällskap med Fredrik och Ingrid.
passade på att fylla korgen min full med äpplen på vägen dit :D
nu kan jag koka äppelkräm för flera tusen.
äppelkraämskalas hemma hos mig sen då! :]

cykelturen hem igår var seriöst det kallaste jag gjort på länge.
jag borde ha tagit vinterjacka :/
hade iallafall vantar med mig!

justfan, kom och tänka på att jag måste laga knapparna på min vinterjacka,
fan vad jag älskar den jackan,
det är nog tillochmed så att jag kanske inte ska köpa en ny i år^^

men AJA, ska dra ner till stan nu med brroou min!
blir nog moppen hans.
mor och far fyller ju år imorgon.
JA, de fyller på samma dag.
när jag var liten var jag nog lite blåst,
trodde att man fick samma födelsedag när man gifte sig.
därmed tyckte jag att det var väldigt lustigt att andras föräldrar hade OLIKA födelsedagar xD

nej, sminka upp bakfylle-fejset nu,
time for shopping!

Pusskram



Stjärnstopp plus oändligt.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

+1

2006-09-16 @ 12:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback