Fredag.

Molle sov i mitt rum inatt :]
låg i mitt rum hela kvällen, sen när jag skulle gå och borsta tänderna,
då reste han på sig och ställde sig vid dörren/sängen.
"Vill du gå ut?" Inte det inte,
han stod och väntade på att jag skulle fixa sängen så han kunde gå och sova någon gång^^

älskar den där hunden <3

Lussebullejuste, för er som inte.
GB har kommit med en ny Sandwich!
Sandwich med Lussebulle-smak^^
kan nog vara gott, jag mena,
Sandwich med pepparkaka-smak var ju en riktig hit!

..vad kommer härnäst?
Sandwich med smak av nubbe, glögg, julskinka?

nej, nu ska jag springa och platta håret, sminka mig och göra mig allmänt trevlig.
Ses ikväll, broots!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: cissi

sandwich med smak av julskinka?? :P

Postat av: Fredrik

Molle ftw!

2006-09-16 @ 04:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback