Ingen fotografering idag ;D

wiie, det var inte skolfoto idag,
fattar inte hur jag kunde tro det.

tog mitt första foto idag med kartongkameran :]
var riktigt kul, testade olika slutartartider..
framkallade även fotona :D
nästa gång ska jag även få fram ett positiv ur mitt negativ.

samhälle gick så jävla sakta,
engelskan gick dock fort, konstigt nog.
min grupp diskuterade med läraren om boken,
vilket kändes riktigt bra.
hade en del och säga också :)

fysiken var skön, Mats-Olof spelade gitarr,
samt fick vi göra en rolig laboration,
som vi inte behövde skriva rapport på :D

på hemvägen blev jag omcyklad av gubbe 50+
grrr, han cyklade om mig förra måndagen också.
han var brevbärare, men ändå.
ska inte hända igen!!

jonas ringde om skärmen idag,
vi ska tydligen få en ny, eller att de tar in och fixar den :)
skönt de där med hem-support :D

pratade med Emil på msn,
hans säsong har ju börjat nu.
laget har tillbringat helgen i Washington,
verkade som han hade haft det kanon.
de förlorade dock med 8-3, varav Emil hade gjort ett av målen.
det andra laget hade tydligen andra plats i placeringen.

laget.
:]:]

blir bodysculp om en timme.
då jävlar ska jag ta i.
måste ju träna som fan om jag ska lyckas spöa brorsan när han kommer hem i jul
mohaha

..sen när jag kommer hem ska jag fan göra klart kemi-rapporten.

Pusskram



miss you like a fat kid misses cake..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback