It will be hard, but we can do it!

hade lite panik nu på morgontimman.
knallröda naglar, inget nagellacksborttagningsmedel hemma,
planerad rosa klädsel till skolfotot :|
vad gör man liksom?
testade lacknafta, men utan resultat.
ringde pappa i ren panik "VAD SKA JAG GÖRA?!"
han sa att han inte var proffs på att ta bort nagellack,
men han föreslog iallafall lysfotogen :/
även där utan resultat.

fick själ idén att testa T-röd,
ohyeaaah! :D
nu sitter jag här med fina neutrala naglar igen!
me love!

..så idag har vi lärt oss:
T-röd kan agera nagellacksborttagningsmedel.

som sagt, skolfoto idag :/
grrr, hatar skolfot!
men vet iallafall vad jag ska ha på mig.

tränade igår, lika kul som vanligt.
bra att den här träningsformen passar mig :]

oh, börjar inte förrän tio :D

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Maybe you can do it, but I can't

2006-09-20 @ 16:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback