Kanondag!

idag i skolan var det faktiskt rätt så trevligt :]
började dagen med samhäll,
Anders gick igenom något, minns ej vad,
sen runt nio kom ett komunalråd från sossarna.
lyssnade och tog till mig.
enligt alla "partikompasser" är jag sosse,
så jag tycker hon hade en del vettigt att säga.

därefter var det en labb på kemin,
vi lekte med elektrolyser och gjorde så vi fick både Cl2 och H2.
efter lunchen, som förövrigt var väldigt god (åt ju Bulgur!),
började vi skriva kemilabbrapporten :D
skönt! är nästan klar!
den som ska vara inlämnad om två veckor.

"Vad är höjden av fotsvett? - Vågor i håret"

fysiklektionen var ganska så skön den med,
kikade på när Mats-Olof svängde med en fjäder på golvet och gjorde vårörelser,
både transeversella och longitudinella.

pratade med kicki idag, hon sa att foto-kursen hade platser över,
kilade dit och det visade sig att jag fick plats :D
synd bara att jag vill läsa både programmering och foto.
men jag vet att foto kommer jag ångra om jag inte tar..
programmering får fredrik lära mig eller något.

umgicks med fredrik efter skolan,
gick ut med hunden :]
hämtade även linserna från ica, köpte linsvätska + etui.
haha, var lite klurigt att få dit linserna,
men med en hel del tålamod så gick det!

tränade step up idag med alexandra, cissi och mor,
och bea och hennes kompis såklart :]
kul och jobbigt som vanligt!

pluggade även religion och fixade svenska,
en kanondag!

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback