Valdag / Mor&Far fyller år!

i nuläget känns det skönt att jag inte får rösta,
har ju ingen aning om vad jag skulle ha rösta på.
..har förmodligen någon idé om fyra år :]

mor och far fyller ju år idag,
vi har inte gett presenterna än.
det får bli senare :)

mamma och pappa
Helt okej bild, tagen av mig utanför kyrkan på Jonas konfirmation.
Råkade dock kapa min fars hand.

mamma är nere på stan och köper mat tror jag,
vi skulle tydligen äta varm smörgåstårta :D
my favorite, men oh så fett det är^^

idag blir det till att göra kemilabbrapporten helt finito,
även ta tag i samhäll, har ju fan inte ens börjat :/
damn! hatar skolan!
har även en del annat jag borde fixa, men jag vill inte!
..så då skippar jag det!

träffade Fredrik igår <3
hyrde "Babas bilar", störd men kul!
köpte juice och vindruvor på coop.
testade lite "annorlunda" smaker på juicerna:
♥ Annanas
♥ Lime/Citron/Mint
♥ Banan/Apelsin

nej, nu ska jag städa rummet lite granna,
lyckas fan alltid stöka ner här inne :/
blir även en duschning också!

Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback