Varför hamnar mackan alltid med smöret nedåt?

- för det är ett av livets dåliga skämt!

jao, idag har jag fan varit riktigt jävla klantig.
började med att jag skulle värma maten i micron,
medans brer jag mig en rutmacka och häller upp ett glas med mjölk.
så plingar micron att den är klar,
jag går dit och tappar mackan!
och SÅKLART hamnar den med smöret nedåt -.-
lyckades även vingla ut lite mjölk då jag tappert försökte fånga mackan.

brer mig en ny macka som jag går upp och lämnar på rummet medans jag micrar klar maten, som konstigt nog inte blev varm.
sätter mig sen på rummet och börjar äte lite smått på korvgrytan,
var lite trångt med samhällsböcker osv.
men det gick. men ack så fel jag hade,
efter andra tuggan låg tallriken på golvet i två delar med all gryta under skrivbordet, på mig, över och under stolen :@

gaarrrgh!
lösning: mopp

hann med att göra samhäll efter städningen,
blev dock inte klar, men det är cp hela grejen vi ska göra :/
gjorde klart kemiuppgifterna vi fick i läxa att göra klart :D

fredrik kom hit en snabbis och lämnade tidningar,
behövde till samhälle.
like. like. like. like. like. like. like. like.

..imorgon blir det träna, fysik, samhäll och engelska,
damn woman!
..känner fan redan nu hur stressad jag kommer att vara i mitten av terminen :/
och projektarbetet ska vi ju inte tala om!
det har redan börjat gett mig ångest,
som om jag inte hade nog med sådant liksom.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pa, ett annat ord för ångest :P

2006-09-21 @ 10:28:08
Postat av: cissi

Det var jag på förra kommentaren :P

2006-09-21 @ 10:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback