En tröttsam morgon

Vaknade upp av väckarklockan (mobilen) imorse. Det är egentligen helt jävla otroligt, vaknar alltid innan den ringer, spelar ingen roll hur tidigt jag än ställer den. Kanske berodde det på att jag kände mig väldigt trött och hängig igår kväll. Sen är mitt rum extra mörkt nu också eftersom pappa monterade upp min nyinköpta rullgardin igår :)

Nu på morgonen iallafall så har jag Core på schemat. För er som inte vet vad det är så är det en träningsform där man satsar på bålstabelisering. Ska bli nice, nästa vecka är det ridning ;D

Sista lektionen idag blir svenska, då ska jag och Alexandra ha en debatt - och jag hade "turen" att få föra argument FÖR fästingar. Jag är klar med texten, men om den är bra vettefan.

Ikväll blir det After Dark med mamma i Stockholm, trevligt! Ska ta med mig kameran och försöka få till några kort, men funderar om jag ska ringa först eftersom det var fotoförbud då vi var på musikal förra året.

Nu ska jag shinga iväg till skolan, köra lite bålstabelisering och skämma ut mig under debatten.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: TheLady

Lycka till! Det går säkert jättebra ska du se;)

Postat av: DS Fredrik

Tjo! Det har ar underbart! :D

2007-05-01 @ 23:36:33
URL: http://chetic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback