R.I.P Ärtan

Imorse fann jag minstingen i kullen död. Dessutom hade en annan unge börjat äta på den lilla :/ Så det fick jag ta hand om imorse, mindre trevligt.

I och för sig så var det ganska så skönt att minstingen dog just idag, eftersom jag igår bestämde mig för att jag skulle ringa veterinär idag för avlivning. Allting fixade sig på egen hand. Den lilla led av snett käkparti och minimal kropp. Eftersom käkpartiet var snett så gnagdes inte tänderna normalt mot varandra, vilket ledde till att de blev väldigt långa.

Idag har jag engelskaföredrag, ser inte alls fram emot det. Men det blir skönt sen när det är över :D

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Han var en bra hamster :(

Postat av: Pedermichelle

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2008-08-25 @ 13:21:17
URL: http://pedermichelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback