Söndag

Igår skrev jag högskoleprov hela dagen. Rättade mina svar sen och insåg att jag hade fler rätt än förra gången ^^ Usch, aldrig mer högskoleprov, nu får det vara nog.

Var hemma från skolan i fredags, på grund av jäklans magont. Då passade jag faktiskt på att fota den här lilla nyckelpigan. Blev väldigt nöjd med bilden, dock skulle färgerna kunna fixas till lite ytterligare.

Nyckelpiga

Om någon timme typ så ska mamma och jag ut och övningsköra, kan bli skojs. Vi försöker bara komma på en backe som jag kan öva i, eftersom jag är kass på att starta i backe.

Pusskram



Livet är inte lika underbart längre, jag faktiskt rent ut sagt hatar det

Kommentarer
Postat av: Becca

Va?! :O

2007-04-01 @ 11:53:37
Postat av: Karoline

Hej... men tanke på att vara kass på att starat i backe... tänk såhär (det gjorde jag, ibörjan måste man säga det högt!) "SLÄPP INTE GASEN!" :) Det funkar. Gasfoten måste vara still :)

2007-04-04 @ 07:37:07
Postat av: Dr Seuss Green Eggs

Incredible site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback