Sunny Sunday

Sov nästan elva timmar inatt, fråga mig inte varför. Hade astråkigt igår, så istället för att sitta och inte göra någonting så gick jag och sov. Det funkar ju för Jonas, så varför skulle det inte funka för mig?

Åt frukost nyligen. Blev ingenting som jag var sugen på. Jag var sugen på riktigt grovt bröd med keso och tomat, och kanske lite naturell yoghurt med müsli. Hade ingeting hemma, förutom yoghurten som var gammal. Blev istället onyttig fralla från Maxi med mjukost på. Smakade inte alls bra. Eller ja, det kanske det gjorde, men det var ju inte alls det jag var sugen på.

Idag är Fredrik på Elmia Bilmässa i Jönköping med Erik och Tommy. De har nog det riktigt skoj. Fredrik fixade ju till det riktigt fint med PS2 och hans lilla tv-skärm, ds-laddare osv. Hoppas bara att han har lite lust att kanske tillbringa natten hemma hos mig, vi får se. Han är nog ganska så trött, de åkte ju typ 06:00 imorse.

Idag ska jag bara ta det lugnt. Funderar på att läsa ut någon bok, behöver ju göra en massa jävla bokrecensioner till svenskan. Kanske ta en sväng ut i skogen och fota lite ^^

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Chetic

BLOGGA MER! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback