Ny telefon

Som ni kanske minns, så behövde jag en ny telefon. Så jag övningskörde till Västerås med mamma och pappa för att köpa mig en. Eftersiom jag inte hade en aning om vad jag ville ha så tog det GANSKA så jättelång tid att beslusta mig för rätt modell.

Jag hade som baktanke att jag inte ville ha en kameramobil, eftersom dessa ändå inte kan prestera likvärdigt med en bra digitalkamera. Jag ville hellre ha en liten och smidig walkman-telefon. Vad kunde då vara mer perfekt än en w880i? Den är ju inte sprojtans ny på marknaden direkt, men SonyEricsson har faktiskt inte kommit ut med så många schyssta nya modeller. Priset var ju inte så farligt på w880i:n och jag betalar inte extra för något som jag absolut inte kommer att använda - och sådant gör mig lycklig.

Jag slog till. Nu är jag inte mobillös längre och det känns lovley!

image340
my baby

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ingen joystick! :D

Den verkar helt perfekt för dig, bra gjort :)

2007-12-27 @ 22:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback