Gaaah.

Imorse var jag stark, riktigt jävla stark. Jag tog mig upp från sängen fast det tog emot oerhört mycket. Hade lite tankar på att råka försova mig första lektionen vilket skulle resultera i att jag inte hade lektion förrän efter lunch, då jag dessutom har prov. Men jag  ändrade mig snabbt då jag insåg att jag behvöde jobba samhälle på lucnhen samt plugga till provet. Lika bra att cykla ner till skolan.

Varje morgon när jag vaknar har hag tankar på att stanna hemma, men så tänker jag något i stil med "Jag måste, jag kan inte missa den lektionen. Jag går idag, veckan är "snart" slut." Det funkar i nittio procent av fallen.

Nu ska jag snabbduscha kroppen och sedan hoppas på att jag ska hinna slänga i mig en frukost.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Tobiasselina

Hi, cool site. What CMS is it?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback