Grattis Cissi till körkortet!

(21:34) elin (L) patrik |: hallå där
(21:34) elin (L) patrik |: köp blåbär

Fredriks kommentar då Elin skickade det där till mig på msn: JAHA! Är det så man säger?!

Han har tydligen hela tiden gått och trott att man säger "Hallå där! Tjöplåbä". Inte så konstigt kanske då det faktiskt låter som att man säger det.

Hallå där! Tjöplåbä
Hej igen, köp Sill
Hallå där många gånger,
köp ruttna damkalsonger

Ibland kanske vi går till överstyr, men vi är som vi är. Älskar dig Fredrik!

Studenfesten igår var himlans skoj! Vi dansade och såg roliga ut, perfekt kombination :) Vaknade upp hemma hos min älskade.

Idag på dagen så köpte Fredrik och jag frukost på statoil, två stora baguetter och en sandwich. Åkte även förbi granngården och köpte 600 liter kutterspån, alltid bra att ha ^^ Blev väll inte så värst mycket pluggande idag kanske, men asch, jag fixar det sen. Ja, sen.

Cissi har fått körkort - jag är så himla stolt :D
Grattis gumman!

Pusskram


Kommentarer
Postat av: cissi

tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback