Pank men lycklig!

Oj, det var bra länge sen jag skrev någonting här. Har faktiskt haft fullt upp med att umgås med Fredrik.

I helgen var ju Fredrik och jag till Stockholm. Vi lånade hans fasters lägenhet på söder hela helgen. Det blev en massa trevligheter, hoppas verkligen vi kan göra om det igen <3 Köpte tre par skor och ett par sjukt billiga hörlurar till mp3:n. GI förstörde faktiskt ingenting :)

Lovet har varit himla mysigt hittills. Har i stort sett varit med Fredrik varje vaken tid sen i fredags. Det är så livet ska vara ;D

Amanda Eriksson är pank! Har inga pengar alls, tror jag äger ungefär 70 kronor. Dessa 70 kronor sitter dessutom på banken. Grr! På fredag kommer det lite pengar iallafall, brabra :) Jag vill göra så mycket, vill köpa metallbitar, färg och Sex and the city upp till öronen, awrrrh. Inga bra idéer som Fredrik sa.

Fredrik, jag saknar dig, kom hit!
Han lämnade mig halv tolv för att åka till badhuset med sin bror, men han kommer tillbaka hoppas jag.

Plugg nu >_<

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag försöööker ju kommaaa ;_;

Postat av: Hugotirill

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2010-04-20 @ 13:23:54
URL: http://hugotirill.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback