2007

År 2006 bjöd på en hel del gråt men minst dubbelt så mycket skratt. Sammanfattningsvis kan man säga att året började dåligt men slutade underbart. Ju mer av år 2006 som gick blev det bara bättre. Här står jag idag, lycklig över de människor som finns i min närhet, pojkvän, familj och vänner.

Jag hann även med en födelsedag år 2006, en 18årsdag. Känns inte så speciellt om jag ska vara ärlig, men visst, nu kan jag gå på krogen om jag vill.

Självaste nyårsfirandet började hemma hos Eddie. Var jädrans kul att träffa alla igen må jag säga, märker att jag saknat dem. Vi drack och snackade, hade det mycket trevligt. Befann oss på torget vid tolvslaget med resten av Enköping. Blev lite bråk, vilket aldrig är kul. Hatar fan sånt. Inte kan man göra något heller.

Efter att sista cidern var uppdrucken drog vi till Joar. Hur trevligt och kul som helst. Köpte en drink i baren, men visste inte vad jag ville ha, så jag gav bartendern en hundring och sa "Improvisera", vilket även fler gjorde ;P Funkade riktigt bra, minns inte riktigt vad den smakade, men det var gott iallafall. Delade även en blå shotkanna med Dalle, trevligt. Alltid kul att prata med grabben.

Sov i Enögla med Fredrik, lika mysigt som vanligt. Vaknade upp med huvudvärk, som konstigt nog gick över ganska fort. Åkte hem runt halv fyra för att äta pizza med familjen. De ville typ att vi skulle äta tillsammans innan Emil drog, vilket han gör imorgon klockan tio typ. Men det slutade med att jag åt en bit sen blev jag sur och tog en promenad. Jag säger bara: SUCK!

Fan helvetes jävla skit.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: cissi

Va fin din blogg är nu! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback