Atkins, dag ett av fjorton

Hur i helvete rent ut sagt ska jag stå ut?

Elin, Cissi och jag kommer nu att genomgå fas 1. i Atkins-dieten i två veckor. Vi kommer att få i oss högst 20 gram kohydrater varje dag, men proteiner och en jäävla massa fett. För att försöka förstå hur en dag med atkins kan se ut ska jag nu berätta vad jag ätit under dagen.

Frukost: Omelett med bacon (stekt i smör!)
Lunch: Kycklingfilé och lite pizzasallad
Middag: Kycklingfilé med 100 gram smält Billinge-ost, bacon, 1 dl sallad och 100 gram broccoli.

Självklart är drycken till måltiderna vatten. Juice och annat innehåller kolhydrater.

Min blogg kommer förmodligen vara ångestfylld de två närmaste veckorna, fan så man mår efter att ha ätit 100 gram ost. Seriöst, fattar inte hur det här ska gå till. Dessutom, om jag äter för lite fett så går jag inte ner, bara att äta massa av det.

Snart ska jag och träna med Alexandra på A3 :D

Pusskram

Kommentarer
Postat av: cissi

fett nice, mohahaha

Postat av: Fredrik

Shit, ni valde två veckor ändå?
Fan satan va drygt :/

2007-01-22 @ 20:31:43
URL: http://chetic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback