Fraijdij!

Det är inte bara Cissi som har varit en dålig bloggerska... jag har fan vart askass på sistone. Fast Cissi har ändå vart kassast :P

Igår efter skolan så var jag på A3 för ett introduktionspass. Det verkar asnice där. Vill springa dit och träna på en gång, men det får vänta tills på lördag. Det blir alltid samma visa nör jag börjar på ett nytt gym, i början så tränar jag som en galning. Efter några veckor övergår det till "normalt" tränande. Sen när jag lessnat går jag typ en gång i veckan. Men jag hoppas verkligen att det inte ska bli så nu, det här är ju mer varierad träning. Om jag inte vill gymma så kan jag jun alltid gå på yoga, köra spinning eller varför inte lite bobat?

Tjejidrott nu på morgon. För Cissi så är det klättring som gäller om jag minns rätt, för mig är det typ kickboxning tror jag :)

Nu måste jag skynda mig. Ska ut med hunden, packa väska osv.

Pusskram



"På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest
Men fredag är ändå den dagen som känns bäst
Ge mig då kyckling, det gillar jag mest
Kyckling på fredag, det enda jag vill ha
Kyckling på fredag, då mår man riktigt bra
Kyckling på fredag, vad var det jag sa?
Jag vill ha fredag idag!"



... btw, älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Oh shit.
Kampsport på idrotten = flertal attacker mot mig på eftermiddagen -_-

Postat av: Fredrik

btw älskar dig mer

2007-01-19 @ 11:08:05
URL: http://chetic.blogg.se
Postat av: Anonym

spinning på torsdag, inbokat:D(ska kolla om de finns platser i da);)

2007-01-21 @ 16:26:26
Postat av: cissi

ja e inte kassast, så d så

2007-01-21 @ 20:40:15
URL: http://cisspiss.blogg.se
Postat av: amäända

som fan att du är :P haha!

2007-01-22 @ 18:32:48
URL: http://pralin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback