Lill-lördag

Åh vad jag har lust att åka och köpa en fet påse med godis efter skolan. Men nej, det är inte bra att äta godis 24/7. Det räcker faktiskt om man är onyttig på lördagen. Hur jävla fet har jag inte blivit på senaste dagarna och hur jävla fet kommer jag inte att bli? Jag ska inte banta, men jag måste fan bli nyttigare. Vi kan börja med att uttrycket "Lill-lördag" försvinner.

Åt faktiskt en nyttig frukost bestående av gröt och en banan (som Fredrik köpte åt mig igår, tack <3). Sitter just nu och försöker dricka upp den stora koppen med rött te, som förövrigt är koffeinfritt.

Dagens skoldag består av två lektioner, svenska och fysik. Efter skolan ska jag kanske kila på stan en sväng, kolla in lite skor :)

Nu måste jag göra ordning mig, hatar att komma försent.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Shit skulle köpt banan åt mig själv också inser jag nu..

Argh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback