Nutrilett Dag 3.

Dagarna med Nutrilett flyter på som de ska, känns inte så konstigt eller hemskt alls faktiskt. Det är på något sätt rätt skönt nu när man vet exakt hur många kalorier man får i sig om dagen :)

Fredrik och jag simmade idag, blir nog lite simning på torsdag också. När vi kom hem åt vi den utsökta pastan (msn-spy-smiley), men visst, det är värt det.

Första dagen i skolan kändes tung, men den rullade på. Samhällen var trevlig, biologin var efterlängtad, fysiken lättlöst och nästan inget foto. Bra rull ^^

Imorgon ska jag unna mig själv kycklingsoppan, hörde från Cissi att den var god.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Åååh jag älskar den där pastan.
Ska försöka återskapa den sen och äta regelbundet.

Postat av: amäända

:O :O :O

2007-01-09 @ 22:50:09
URL: http://pralin.blogg.se
Postat av: Casperfride

I kinda like it. Thanks!

2010-12-02 @ 10:39:10
URL: http://casperfride.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback